من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

پست کوتاه

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ
همه تلاشمو میکنم سرت درد بگیره برا این کارا ...
پشیمون میشی ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۲)

قابل تعمق...
پاسخ:
   یه بار دیگه پستمو خوندم که پاسخ تون و بنویسم قابل تعمق برا کسی که بدونه صاحب پست کیه شما نادیده بگیرید ،الان که فکر می کنم شاید خیلی ساده بودم ...،به وبلاگتون سر زدم خیلی جالب بود ممنونم بابت مطالبتون 
.در پناه خدا 
سلام دنبال کنید وبلاگی برای شما و برای شناخت زیبایی ها
ممنونم
دنبال شدید
حتما سربزنید
وپاسخ دهید
http://zibaeiha.blog.ir
پاسخ:
سلام ممنونم حرفای این بنده ی حقیر رو خوندید عذر خواهی میکنم بابت دیر پاسخ دادند ان شاءالله همیشه زندگی وقف مرادتان باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی