من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

سلام به روی ماهتون😍❤️

جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴ ب.ظ

سلام مخصوص اون کسی که پیام‌‌هامو میخونه... 

امروز در کمال ناباوری دیدم بعضی پست‌ها لایک شده ولی متاسفانه یا خوشبختانه من یا بلدنیستم ببینم کی لایک کرده یا واقعا نشون نمیده، ولی امشب برای شما دوست عزیز می‌نویسم. 

دعا می‌کنم هرجایی که هستی تو هر کشوری هر شهری زندگیت پر از عشق، لبریز از محبت و عشق ورزیدن به آدم‌های دورت و حتی اشیا و موجودات دورت باشه، امشب دلمو شاد کردی خدا دلت‌ رو تو سخت‌ترین لحظه‌های زندگیت شاد کنه. خوشحال میشم کامنت بزارید. 

و اما از خودم بگم... 

هیییی امان از روزگار، جای همگی خالی افتاد تو چاه ارشد و اونم دانشگاه من که جز سخت‌گیرترین دانشگاه‌هاست. ولی من همچنان قوی ام🙌❤️ و محکم و اراده میرم جلو. پناه بر خدا 

ان‌شاء‌الله خدا مشکل همه گرفتارها رو حل کنه. 

همتونو دوست دارم 

شبتون طلایی🌟🌸💞

​​​​​​

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۹
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی