من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

گذر

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

سلام 

نمیدونم چی بگم فقط داشتم فکر میکردم یه پست گذر یا موقتی بزارم از کسایی که حرفامو میخونن درقدم اول تشکر کنم بعد یه خواهشی ازاتون بکنم طبق چیزایی نوشتم فکر میکنید چه جور آدمی هستم ؟عصبانی ؟آروم ؟دلتنگ ؟پریشان ؟و...

ممنون میشم نظر بدید.

شب همگی بخیر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۴)

۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۸ سایه بیداری
با سلام و احترام :

اول باید مطالب وبلاگتان را بخوانم .
چون بار اول است که مهمان شما هستم .
بعدش هم می بایست نظرم مبتنی بر واقعیتها باشد نه داوری در مورد شما
و همانطور که شما نیز واقف هستید ، میدانید که واقعیتها
نه آن چیزی است که من از چند خط نوشته بتوانم به آن برسم
بلکه واقعیت خود شما هستید ، که هستید .
انسانها کالا نیستند که بتوان آن را در ترازوی دیجیتالی گذاشت
و رقم قیمت واقعی آن را در صفحۀ نمایش ثبت
و سپس به انتظار قیمت آن
نسبت به وزن موجودش نشست .
با آرزوی سلامتی و نشاط و توفیق حضرت عالی .

پاسخ:
سلام 
عالی بود تابه حال چنین ادبیاتی ندیده بودم باعث افتخاره مطالبمو بخونید منتظر نظراتتون هستم 
ممنون
۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۲:۱۳ سایه بیداری
سلام و عرض ادب محضر بانوی فرهیخته :
بنده نوازی فرمودید و عنایتها در حق حقیر .
در حد و اندازه ای نیستم که انشای ( خلق شده ) بانوی گرامی را به املای نظر مصور کنم .
اما قول میدهم زانوی ادب بر زمین نهم و هر آنچه از مکتب محضرتان فرا گرفته ام ، 
نقطه به نقطه در حضور مدرس بزرگوارم ، بازگو کنم .
بی نهایت سپاسگزارم بانو .

پاسخ:
واقعا در برابر صحبتاتون هیچ کلمه ی برا وصفشون پیدا نمیکنم ...عالی بود خیلی عالی بود 
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۵ سایه بیداری
سلام و درود بر شما :
انسانها چند گونه اند .
گونه ای « زیبا » بین هستند
گونه ای دیگر « زیبایی » بین
و گونه های دیگر نیز هست که ما را با آنها کاری نیست .
افراد « زیبایی » بین ، فقط هر آنچه زیباست می بینند .
توجه آنها همواره به سوی زیباییها معطوف است .
این گروه قابل احترام هستند ، اما قابل ستایش نیستند .
زیرا خود زیبایی خلق نمی کنند ،
بلکه هر آنچه در طبیعت زیبا و دیدنیست ، فقط و فقط همان زیباییها را می بینند .
............
اما گونۀ « زیبا » بین
با دید و نگاه زیبای خود به محیط خویش می نگرند
در نگاه آنها هیچ چیز زشتی نمی یابی
آنها همه چیز را در طبیعت ، زیبا می بینند
زیبا بینی در ذات آنهاست
به همه چیز با نگاه زیبای خویش ، زیبایی می بخشند
این گونه انسانها ، هم قابل احترام هستند و هم قابل ستایش .
..........
شما از گونۀ « زیبا » بین هستید و قابل ستایش .

پاسخ:
احساس کوچکی میکنم در برابر نوشته هاتون واقعا اینطور نیس که میگید شما لطف دارید:(
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۶:۵۰ سایه بیداری
درخت پر بار
هر چقدر بارش بیش
خضوع و خشوعش بیش .
...........
بزرگوار و سرورید .
ارادت کامل دارم محضر بانو .
لطفا بیش از این شرمنده ام نفرمائید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی