من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

ناشناس

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۱۰ ق.ظ

چقدر بد شد که اطلاعات گوشیم پاک شد یه سری متن‌های داشتم که وقتی میخوندم خودم لذت می‌بردم. ولی تو یه آن همشونو از دست دادم. 

شما اشتباه منو نکنید هیچ وقت نوشته‌هات نو تو نوت گوشی نگه ندارید. عنوان این پستم ناشناس چون دوتا متن داشتم برای کسی که از عمق وجودم می‌شناختم ولی نمیدونستم کیه. اولش رو یادمه مینویسم تا بماند یادگار... 

من حتی نمی‌دانم برای که دست به قلم برده ام فقط میدانم سخت دلتنگت هستم تو کیستی نمی‌دانم... 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۵
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی