من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

از جمعیتی که اگه دو رو فاکتور بگیری ازاشون یکی کمه...

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ق.ظ

سلام

چندروزه خیلی دلتنگم 

بدترین درد دنیا اینکه کسی و دوست داشته باشی اما اون نه میگن احساس تنها بودن خطر مرگ زود رس و تا دوبرابر و خطر افسردگی و تا سه برابر افزایش میده ...چرا ما آدما اینقدر بی تفاوتیم 😢دلم نوشتن میخواد 

دل میخواد بنویسم 

بنویسم از بغض نفرت 

بنویسم از درد 

بلکه بشه یکم سرد 

بخار میشه خون تو رگم

شده یه زخم 

که نباید بگم 

منم شدم خسته از همه 

از نبودنت 

از تکه تکه های پیرهنت

از جمعیتی که اگه دو فاکتور بگیری ازاشون یکی کمه...

دلم تنگ شده 

از چی بنویسم

از بغض خفته تو گلو

از خفت کردنای شبانه

از قتل دلم

که بدون حکم راه میره تودلم

از چی بنویسم اخه

براکی بنویسم اخه

بابا دلم گرفته لعنتی

از سیگار کنار لبم

از اتش روی پیرهنم

از سوختنم

خاکسترم

از چی بنویسم اخه

از چیییییی بنویسم

....

از نامردیات

ندیدنات

مگه منم مهمم برات

باشه چشم مینویسم برات

مینویسم از تکه تکه های دلم

باخون دلم

شاید که بشه ساکت نبضای رگم

بغض تو گلوم نشسته یکم دقت کن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۰
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی