من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

منجلاب دلتنگی😓

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

دوسه شبه دلتنگتم نمیدونم چه دردیه افتاده به جونم به حدی بی قرار شدم انگار روز اول  هیچی ندارم بگم فقط سکوت که فریاد میزنه کاش گوش شنواشو داشته باشی ...

اینقدر دل گرفته را سخت است 

کز نتوان از چیزی نوشت

من غمگین را مات لبخند است

که نتوان لبخند زد 

غمی در دلم نهفته

اشکی در چشمانم نشسته

چه کنم ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۶)

۲۸ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۱۷ پســــــــــــــــــــــــر روزگــــــــــــــــــــار
خودتون میگید منجلاب که !!
پاسخ:
پس چی باید بگم ؟امشبم باز همون جورم دلتنگ اما کاری کرد که حتی نتونم حرفمو بزنم بهش دیگه شدم خودمو خودم و من سخت دلتنگم 
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۲۰ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
منظورم این بود حستون رو در کلمه منجلاب بخوبی  بیان کردید

بله واقعا گاهی اوقات کسایی که اصلا انتظارشو نداریم یه جوری بهمون ضربه میزنن که از دشمن بخوریم انقد درد نداره
دلتنگ بودن یه نوع درمان موقتیه زیاد دووم نمیاره باید یه راه حل اساسی تر پیدا کنید :)
پاسخ:
متاسفانه دوست داشتن و دلتنگ بودن هیج راه حلی نداره مگه اینکه الزایمر بگیرم فراموش کنم
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۵ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
یکم که تو این موضوع کارکشته تر بشید میفهمید که راه حل وجود داره فقط یه اراده میخواد
پاسخ:
راه حل مثل چی ؟فراموش کردم ؟
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۳ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
اگر فراموش کنید که عالی میشه
ولی در کل باید خودتون رو به وضعیت فعلیتون عادت بدید

البته نمیگم آسونه ...
پاسخ:
تقریبا فراموش کردم اما مشکل اینه هم کلاسیمه جلویه چشممه یه وقتایی دلتنگ میشم
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۹ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
آره یکم عادت کردن به شرایط کنونیتون سخته
ولی غیرممکن نیست ...
پاسخ:
هیچ چیز غیر ممکن نیس اما دارم فکرمیکنم اگه کسی ازاش خوشش بیاد من باید چیکارکنم؟
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۹ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
این چه فراموش کردنیه آخه :)

ولی من جوابشو بهتون میگم : الان فرض میکنیم یه نفر ازش خوشش بیاد ! شمام که طبیعتا ازش خوشتون میاد پس خب وضعیتتون میشه دقیقا مثل هم :)

تو اینجور مواقع اون شخص باید از یه نفر خوشش بیاد
ولی بازم افرادی که یه نفر رو که دوسشون داره ول میکنن پتانسیل این رو دارن که یه نفر دیگه رو هم ول کنن پس بخوایم راحت تر بگیم زندگیشون بی عشق میشه که اصلا بدرد نمیخوره و همچنین اگه زندگی شما هم بخواد بر این مسیر جلو بره  که به کسی علاقه مند باشید که نمیخواد با شما باشه  , یکم کسل بار و بی فایده میشه
پاسخ:
ولی من انگیزمو از جاهایه دیگه حفظ میکنم مثل رقابت درسی هیچ وقت نمیزارم بشکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی