من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

سخن بی پایان

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

میگن بنویس

از چی اخه ؟

سال جدیدتون مبارک یه خبر خوب، دارم بهتر میشم حالمو میگم شاید بشه اسم حالت این روزامو گذاشت مجنون عاقل عزیزی که هیچ وقت اینجا نمیای حرفامو بخونی اگه نگات به این پستم افتاد بهتره بگم خوب شدن به معنای عاشق نبودن نیست هنوزم برای من همونی شاید یکم بیتفاوت به نظر بیام همش بخاطر توه بخاطر اینکه از اخرین باری که صحبت کردیم عصبانی شدی و نمیخوام کوچکترین ناراحتی من برات درست کنم احساس دلتنگی همیشه هست نبودنت همیشه هست خیالت هست فکرت هست همه هستن فقط تو نیستی :(

اجباری نیست دوست من بهت حق میدم فقط ای کاش هیچ وقت هیچ وقت اذیت شدنتو نبینم سکوت برام خیلی سخته برخلاف تو که راحت سکوت میکنی راحت انتهایی شعرام شب بخیر میگی و بدون حرفی خودتو خواب میکنی عیبی نداره میگذرد میگذرد و همچنان میگذرد 

همیشه کسی که عاشقته همیشه مواظبته حتی از راه دور 

همیشه کسی که دوستت داره حواسش بهت هس نگاهت میکنه حتی...

همیشه کسی که سکوت میکنه به معنای حرف نداشتن نیس یه وقتایی عاشقته

ودراخر اینو بدون هیچ وقت کسی که دوستت داره بدتو نمیخواد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی