من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

خورد شیشه های قلبم

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ق.ظ

سلام 

میگن سال نو شده 

سال نوتون مبارک باشه برامن که تا نیاید سال نو نمیشه آییی اینقدر بغض دارم از غروراش دارم خسته میشم دیشب بهش پیام دادم باهم صحبت کردیم کاش میشنید صدای قلبمو از خوشحالی میخواست بایسته تموم دستو پام یخ زده بود خیلی سردم بود اما بین سردیام مردونگی کرد رفت منو تنها گذاشت با کلی سئوال خدا کی میخوای تمومش کنی ؟

چی برات بنویسم وقتی میدونم حتی به امدن اینجام فکر نمیکنی ؟چرا اینکارو میکنی ؟من شکستم خب؟دیگه منو خورد نکن بیشتر  کسی که عاشقته بیشتر از هر کسی مواظبته دلم برات تنگ شده گرگ بی همتا

دل دیوانه:

دلم مستو ودیوانه شده

عقلم می به دستو بیچاره شده

کاه شود حکم دلم 

وقت که بیند مژگان تورا

بارد نظرت من شوم خام چشمت

کاش شوی ضماد من 

تاکه رود این درد من 

نوش به چشمان دلم می بارد 

این عدس یخ شده ام 

کتمان کند درد دلم 

اهسته و بیجان مرنجان مراه 

تا ساکن نشده قلب به سیمای تنم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۴
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی