من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

فقط تو میدونی چقدر تنهام

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ق.ظ
محنت و غم سرآید
و آن شب که بی تو باشم
جانم ز تن برآید
پیش تو سر نهادم
ای فتنه دل و جان
تا از بلای عشقت
ما را چه بر سر آید
گل من کجایی؟
تا به کی همچو گل بی وفایی 
بیا وز رفیقان جدا شو

خدایا کی میای ؟همه میگن هشت ماه فقط تحمل کنم تا کنکور بعدش حالم خوب میشه دلم گرفته خدا دلم برات تنگ شده چشمام دیگه اشکی نداره برات بریزم تو که میدونی چقدر دوست دارم تو که میدونی چقدر بهت ایمان دارم من تنهایی نمیتونم خدا دلم گرفته میخوام باهات حرف بزنم چیکارکنم ؟من ببربزار کنارت اروم بگیرم 😭😭


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۱)

۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۳ مجتبی مطوری
سلام رنگ فونت پیدا نیست(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی