من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران

شهریار

همیشه فکرمیکردم وقتی یکی ناراحت میشه تقصیر منه الان که خوب فکر میکنم یه وقتایی درعین ناراحتی اون من بیشتر اذیت شدم یه عده از ادما هستن که واقعا بودن کنارشو زجر اوره مثل شهریار باید اونو ول کردو رفت بیاید بزارید باهرکی خوشه باهمانا باشه

دیگه اینقدر غصه خوردم که احساس میکنم الان وقت زندگی کردنه 😊😊


دیدے اے دل عاقبت زخمت زدند

گفتہ بودم مردم اینجابدند

دیدے اے دل ساقہ ےجانت شکست

آن عزیزت عهد و پیمانش شکست

دیدےاے دل حرف من بیجا نبود

یار تو آن عشق رویاها نبود

آن بهار عمر را دیدے چہ شد؟

زندگے را هیچ فهمیدے چہ شد؟

اے دل اینجا باید از خود گم شوے

عاقبت همرنگ این مردم شوے

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۲)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۷ مجتبی مطوری
زیبا بود مرسی😃
پاسخ:
😊
یکروز رسد غمی به اندازه کوه
یکروز رسد نشاط اندازه دشت 
افسانه زندگی چنین است گلم
درسایه کوه باید از دشت گذشت

سلام عزیزدلم خوبی؟
خخخ جدا ما به نظرت بامزه میایم؟چه جالب.
فدات عزیزم ممنون که وقت میذاری و میای میخونی.
اخیی چه خواهرشوهر خوبی هستی که عروستون رو دوس داری..خوبی ازخودته پس....چقدر خوبه که عروس و خواهرشوهر با هم خوب باشن.
به نظرم کاملا فکرت رو هدفت رو روی درست متمرکز کن تا نتیجه ی خوبی بگیری.یه روزی یه جایی یه وقتی دلت از عشق دوباره میلرزه و از تنهایی در میای.من درکت میکنم عزیزم...اما باید کمتر به تنهایی و این جور چیزا فکر کنی وو یه جورایی تا وقتش سر خودت رو گرم کنی.
برات بهترین هارو آرزو دارم دوست گلم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی