من یه عاشقم

من یه عاشقم

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز
چه شکر گویمت ای کردگار بنده نواز

حافظ

آخرین نظرات
  • ۸ مرداد ۹۸، ۰۱:۵۱ - ناشناس
    +_+

داد از غم تنهایی

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ق.ظ

از در درآمدی و من از خود به درشدم

گفتی کز این جهان به جهان دگر شدم

گوشم به راه تا که خبر می‌دهد ز دوست

صاحب خبر بیامد و من بی‌خبر شدم

چون شبنم اوفتاده بدم پیش آفتاب

مهرم به جان رسید و به عیوق برشدم

گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق

ساکن شود بدیدم و مشتاقتر شدم

دستم نداد قوت رفتن به پیش یار

چندی به پای رفتم و چندی به سر شدم

تا رفتنش ببینم و گفتنش بشنوم

از پای تا به سر همه سمع و بصر شدم

من چشم از او چگونه توانم نگاه داشت

کاول نظر به دیدن او دیده ور شدم

بیزارم از وفای تو یک روز و یک زمان

مجموع اگر نشستم و خرسند اگر شدم

او را خود التفات نبودش به صید من

من خویشتن اسیر کمند نظر شدم

گویند روی سرخ تو سعدی چه زرد کرد

اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم

گاهی اوقات باید چشمارو بست وبه خوابی راحت وعمیق فرورفت گاهی وقتا باید نادیده گرفت ادما رو احساسارو ...وحتی زندگی رو

بعد یه خواب عمیق چشماتو باز کنیو با تموم انرژیت هرروز زندگی کنی چقدر خوبه هرروز که چشماتو باز میکنی تموم زیباییا رو ببینی اما امان از وقتی که عاشق میشی فقط اون برات زیباس امان از وقتی که نباشه از وقتی که ازاش یه دستگاه مشترک موردنظرخاموش میباشد یا شماره ی مورد نظراشغال است بمونه سخته یکیو باتمام وجود بخوای دوسش داشته باشی اما اون بیتوجه باشه سخته بیگناه باشی و عذرخواهی کنی 

دلتنگمو باهیچ کسم میل سخن نیس 

کس دراین آفاق به دلتنگی من نیس

وحشی باقفی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
دوست تنهایی هایم بامن بمان 😍💟

نظرات  (۲)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۲ مجتبی مطوری
زیبا بود😃
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۴ مجتبی مطوری
خوش امدی به سیاره ی بیان امیدوارم هرچه سریعتر رشد کنی😃
پاسخ:
بیشتر برا اروم شدن مینویسم نوشتن میتونه خیلی چیزارواز بین ببره درعین حال به یادبزاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی